Παραγγελίες / Αποστολές / Αλλαγές
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΕΣΩ INTERNET
Δωρεάν Παράδοση (χωρίς χρέωση βάρους) πάνω από €25,00 ποσού παραγγελίας (Ισχύει για αποστολές εντός Ελλάδας).
Χρεώσεις Αποστολής (εντός Ελλάδος):
- Για Παραδόσεις εντός Ελλάδας το κόστος αποστολής είναι €4,00
Χρεώσεις Αποστολής (εκτός Ελλάδος):
Για παραδόσεις στην Ε.Ε το κόστος αποστολής είναι €29,00 για ένα κιλό (χρέωση όγκου). Για κάθε επιπλέον κιλό, επιβάρυνση €6,00. Η αποστολή γίνεται με την εταιρεία Speedex, ΕΛΤΑ Courier, ή Courier Center.
Μπορείτε να πληρώσετε με:
- Πιστωτική κάρτα Visa, Mastercard, Maestro, Euroline. (Πληροφορίες σχετικά, στους Τρόπους Πληρωμής με Πιστωτική κάρτα)
- Τραπεζική Κατάθεση απαραίτητα την πρώτη εργάσιμη από την υποβολή της παραγγελίας (Αν δεν γίνει η κατάθεση μέσα σε αυτό το διάστημα η παραγγελία σας θεωρείται αυτόματα άκυρη. Πληροφορίες σχετικά ,στους τρόπους πληρωμής με Τραπεζική Κατάθεση)
Για προϊόντα που είναι άμεσα διαθέσιμα παραδίδουμε εντός Αττικής με την courier σε 2-3 εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα-Παρασκευή) και οπουδήποτε στην υπόλοιπη Ελλάδα επίσης με την courier εντός 3-4 εργάσιμων ημερών (Δευτέρα-Παρασκευή). Λόγω της υπευθυνότητας και της άμεσης εξυπηρέτησης που διαθέτει η courier ενδέχεται σε πολλές περιπτώσεις ιδίως εντός Αττικής να γίνει παράδοση την επόμενη κιόλας ημέρα.
Σε κάθε περίπτωση η courier μπορεί να κρατήσει μία αποστολή αυστηρά για 10 ημερολογιακές μέρες κάνοντας την προσπάθεια της για παραλαβή από τον πελάτη της συγκεκριμένης αποστολής. Σε περίπτωση που δεν παραληφθεί η αποστολή στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, που ξεκινά από την ημερομηνία αποστολής της, τότε γυρίζει πίσω σε μας και φυσικά θεωρείται άκυρη. Στην περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί την επαναποστολή της παραγγελίας του, θα πρέπει να πραγματοποιείται εξόφληση του ποσού, είτε μέσω Τραπεζικής Κατάθεσης, είτε με δημιουργία νέας παραγγελίας με εξόφληση μέσω Πιστωτικής/Χρεωστικής κάρτας του.
Σε οποιαδήποτε περίπτωση και για οποιοδήποτε πρόβλημα που ενδέχεται να δημιουργηθεί σε κάθε παραγγελία διατηρούμε το δικαίωμα της τηλεφωνικής επικοινωνίας μαζί σας καθώς και επικοινωνίας μέσω συστήματος. Η παραγγελία σας κρατείτε για τρείς (3) εργάσιμες ημέρες περιμένοντας επιβεβαίωση και μετά το πέρας των τριών (3) ημερών θεωρείται άκυρη.
Η διαθεσιμότητα των προϊόντων εμφανίζεται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα στην καρτέλα του εκάστοτε προϊόντος.
Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει εξαντληθεί και δεν είμαστε σε θέση να το αποστείλουμε, μπορείτε να εκδηλώσετε το ενδιαφέρον σας μέσα από μια φόρμα επικοινωνίας στην ενότητα «Επικοινωνία» και να ενημερωθείτε τηλεφωνικά ή μέσω e-mail για το αν θα ξανάρθει και το πότε.
ΑΛΛΑΓΕΣ/ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε αυστηρά και μόνο εντός είκοσι (30) ημερολογιακών ημερών και να ζητήσετε την αντικατάστασή του.
Διαδικασία Αλλαγής
Όλες οι αλλαγές γίνονται απαραίτητα και μόνο κατόπιν ενημέρωσης στην KOZEE είτε μέσω της φόρμας επικοινωνίας, είτε στέλνοντας email στο looking@kozee.gr, είτε καλώντας στο τηλέφωνο 210-9940335 και ζητώντας το τμήμα επιστροφών.
Για την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτησή σας θα πρέπει να έχετε ήδη επιλέξει το προϊόν που θέλετε για την αλλαγή, όπως επίσης και τα στοιχεία με το οποία είχατε πραγματοποιήσει την αρχική παραγγελία (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, περιοχή κλπ).
Αφού λοιπόν έχετε συνεννοηθεί μαζί μας για την αλλαγή σας καλείτε αποκλειστικά και μόνον την courier με την οποία παραλάβατε το προϊόν στον χώρο σας για να μεταφέρουν το δέμα σας.
Στην περίπτωση που η αλλαγή δεν πραγματοποιείται λόγω υπαιτιότητας της KOZEE, τα έξοδα αποστολής της επιστροφής βαραίνουν τον πελάτη. Παρακάτω μπορείτε να δείτε τις χρεώσεις αποστολής:
Χρεώσεις Αποστολής (εντός Ελλάδος):
- Για Παραδόσεις εντός Ελλάδας το κόστος αποστολής είναι €4,00
Χρεώσεις Αποστολής (εκτός Ελλάδος):
Για παραδόσεις στην Ε.Ε, μπορείτε να επιλέξετε εσείς την μεταφορική, καθώς τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη. Για οποιαδήποτε διευκρίνισε μπορείτε είτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλ. +30 2109940335, είτε με την φόρμα επικοινωνίας,.
Διαδικασία Αλλαγής/Αντικατάστασης
Έχετε το δικαίωμα να αντικαταστήσετε τα προϊόντα που αγοράσατε σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υφίσταται αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της KOZEE (πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας, λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.), ή κατόπιν επιλογής δικής σας λόγω μεγέθους ή άλλης επιλογής προϊόντος.
Σε οποιαδήποτε από αυτές τις περιπτώσεις, ο πελάτης έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν, εντός 30 ημερών από την ημέρα της παράδοσης.
Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση.
Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή πρέπει να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα της KOZEE στο looking@kozee.gr ή στο τηλέφωνο 210-9940335.
Σε κάθε περίπτωση η αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
- επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα στο άνω email ή τηλέφωνο
- το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
- το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)