Όροι & Προϋποθέσεις KOZEE Member Card
ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ – ΕΓΓΡΑΦΗ
Δικαίωμα Εγγραφής: Μέλος στο Πρόγραμμα μπορεί να εγγραφεί οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο άνω των 18 ετών, πλήρως ικανό για κάθε δικαιοπραξία και ικανό να συμμετάσχει σε όλες τις περιλαμβανόμενες στο πρόγραμμα κληρώσεις και προσφορές (και, αυτονόητα, να λάβει τα σχετικά δώρα).
Εγγραφή: Η εγγραφή στο Πρόγραμμα και η ενεργοποίηση της Κάρτας πραγματοποιείται είτε μέσω ειδικών σημείων (ταμεία) μέσα στα καταστήματα “KOZEE Shoes”, στο Ελληνικό (επί της οδού Τιτάνων 28), στον Άλιμο (εντός του εμπορικού κέντρου SHOPPING HOUSE επί της οδού Θεομήτορος 41), στο Νέο Φάληρο (επί της οδού Πειραιώς 76), στο Εμπορικό Πάρκο του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, στην Άνοιξη (επί της Λ.Μαραθώνος 53), στην Θεσσαλονίκη (εντός του εμπορικού κέντρου MEGA OUTLET επί της Λ.Γεωργικής Σχολής 43), στις Σέρρες (επί της οδού Τσαλοπούλου 19) , είτε μέσω της ιστοσελίδας - e-shop www.kozee.gr, είτε μέσω της τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης μελών (απευθυνθείτε στο τηλέφωνο του εκάστοτε καταστήματος ή στο κέντρο 2109940335). Το μέλος κατά την διαδικασία εγγραφής ενεργοποιεί την κάρτα μέλους KOZEE Member Card, δίνοντας απαραίτητα ονοματεπώνυμο, περιοχή κατοικίας, αριθμό κινητού τηλεφώνου ή/και email. Για κάθε 1 Ευρώ αγορών των ειδών που εντάσσονται στο Πρόγραμμα, το μέλος θα συγκεντρώνει 10 πόντους (1 Ευρώ = 10 πόντοι).
Η κάρτα: Η Κάρτα είναι και παραμένει στην κυριότητα της εκδότριας εταιρείας και ο κάτοχός της είναι υποχρεωμένος να την επιστρέψει σε πρώτη ζήτηση. Η Κάρτα είναι αυστηρά προσωπική και, ως εκ τούτου, απαγορεύεται η με οποιονδήποτε τρόπο μεταβίβασή της, ενώ οι πόντοι που έχουν συγκεντρωθεί από το μέλος δεν δύνανται να μεταφερθούν σε Κάρτα άλλου μέλους. Η Κάρτα δεν είναι πιστωτική ή χρεωστική. Το μέλος δεν μπορεί να κάνει χρηματικές συναλλαγές με την εμφάνιση της Κάρτας, παρά μόνο να απολαύσει προνόμια, όπως θα διατίθενται και θα γνωστοποιούνται από την εταιρεία.
Κλοπή-Απώλεια-Καταστροφή: Σε περίπτωση που η Κάρτα κλαπεί, απολεσθεί ή καταστραφεί, το μέλος μπορεί να ζητήσει την έκδοση νέας Κάρτας και οι πόντοι που θα έχουν συγκεντρωθεί μέχρι την δήλωση του αντίστοιχου συμβάντος μεταφέρονται αυτόματα στην καινούργια Κάρτα, Διευκρινίζεται, επίσης, ότι οι πόντοι που έχουν συγκεντρωθεί από το μέλος δεν δύνανται να μεταφερθούν σε Κάρτα άλλου μέλους.
ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ – ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΕΛΟΥΣ
Αλλαγή Στοιχείων: Το μέλος οφείλει να γνωστοποιεί στην εταιρεία τυχόν αλλαγή της διεύθυνσης, του τηλεφώνου ή του email που έχει δηλώσει κατά την εγγραφή του στο πρόγραμμα, είτε τηλεφωνικά είτε ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας www.kozee.gr. Μέχρι την γνωστοποίηση τέτοιας αλλαγής, κάθε έγγραφο κοινοποιείται έγκυρα στην παλαιά διεύθυνση ή στο παλαιό τηλέφωνο/email.
Χρήση της Κάρτας: Το μέλος δικαιούται να χρησιμοποιεί την Κάρτα του στα καταστήματα KOZEE Shoes, καθώς και στο ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) www.kozee.gr, μέσω της φόρμας επικοινωνίας.
Προϊόντα: Η εταιρεία θα επιλέγει κατά την διακριτική της ευχέρεια και θα εντάσσει στο πρόγραμμα συγκεκριμένα προϊόντα, η αγορά των οποίων θα συνεπάγεται πίστωση πόντων στην Κάρτα των μελών, αλλά σε κάποιες περιπτώσεις χωρίς επιπλέον έκπτωση όπως αυτή θα προκύπτει από τα προνόμια της Κάρτας.
Πίστωση Πόντων στην Κάρτα: Κατά την πραγματοποίηση των αγορών του από τα ανωτέρω καταστήματα, το μέλος θα πρέπει να επιδεικνύει την Κάρτα του ή να αναφέρει στο ταμείο το ονοματεπώνυμο ή τον αριθμό κινητού τηλεφώνου που έχει δηλώσει κατά την εγγραφή του στο Πρόγραμμα, προκειμένου να πιστώνονται οι πόντοι στην Κάρτα του σύμφωνα με το Σύστημα Ανταμοιβής (δείτε παρακάτω).
ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗΣ
- Για κάθε 1 Ευρώ αγορών των συγκεκριμένων προϊόντων που εντάσσονται στο Πρόγραμμα, το μέλος θα συγκεντρώνει 10 πόντους (1 Ευρώ = 10 πόντοι)
- Σε καμία περίπτωση η Κάρτα, ο αριθμός των πόντων και τα δικαιώματα που απορρέουν από αυτούς δεν μπορούν να εξαργυρωθούν με χρήματα.
- Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς το σύστημα ανταμοιβής και να μεταβάλλει ή αντικαθιστά το ύψος επιβράβευσης των αγορών.
Διάρκεια Ισχύος Πόντων: Οι πόντοι κάθε αγοράς ισχύουν για 12 μήνες και μηδενίζονται την επόμενη μέρα του επόμενου έτους με αυτήν της αγοράς από την οποία προέκυψαν (π.χ. οι πόντοι από αγορά που έγινε στις 01.05.2017 μηδενίζονται στις 02.05.2018).
Καταχώρηση Πόντων από Συναλλαγές: Η καταχώριση πόντων στην Κάρτα πραγματοποιείται αυτόματα κατά την έκδοση του εκάστοτε παραστατικού (Απόδειξη Λιανικής Πώλησης, Τιμολόγιο Πώλησης, κοκ). Απαραίτητη προϋπόθεση για την καταχώριση των πόντων είναι είτε η επίδειξη της κάρτας σας, ή το ονοματεπώνυμο το οποίο έχει δηλωθεί κατά την εγγραφή σας στο πρόγραμμα προνομίων.
Σε περίπτωση αγοράς από το e-shop, μας αναφέρετε στο πεδίο “Σχόλια” τον αριθμό της κάρτας σας ή το γεγονός ότι είστε κάτοχος μαζί με το ονοματεπώνυμο το οποίο έχει δηλωθεί από την εγγραφή.
Εκπτωτικές Κλίμακες – Πίνακας Προνομίων:
- 0 – 1.500 Πόντοι > Simple Βαθμίδα à 10%
- 1.501 – 4.000 Πόντοι > Plus Βαθμίδα à 20%
- 4.001 – 10.000 Πόντοι > Silver Βαθμίδα à 30%
- 10.001 - ∞ Πόντοι > Gold Βαθμίδα à 40%
Διευκρινίζεται ότι τα ανωτέρω προνόμια διατίθενται μετά την πρώτη αγορά, η οποία καθίσταται απαραίτητη για την εγγραφή στο πρόγραμμα προνομίων.
Τα ανωτέρω προνόμια/εκπτωτικές κλίμακες, δεν συνδυάζονται με οποιαδήποτε άλλη προωθητική ενέργεια, περίοδο εκπτώσεων ή προσφορά. Στις περιπτώσεις περιόδου εκπτώσεων ή προωθητικής ενέργειας, το εκάστοτε μέλος δύναται να διαλέξει την τιμολογιακή πολιτική (δηλαδή την τιμή της τρέχουσας γενικής ενέργειας ή την έκπτωση που δικαιούται βάση του ανωτέρω πίνακα).
Επιστροφή Προϊόντος:
Τα ανωτέρω προνόμια (Πίνακας Προνομίων) δεν μεταβιβάζονται σε άλλον. Στις περιπτώσεις αλλαγών, αυτές πραγματοποιούνται με τις τρέχουσες τιμές, ή με τα προνόμια που διαθέτει ο εκάστοτε καταναλωτής ο οποίος πραγματοποιεί την αλλαγή.
Σε περίπτωση αλλαγής προϊόντος με κάποιο άλλο, οι πόντοι που προσμετρώνται, είναι αντίστοιχοι της αξίας της διαφοράς που προκύπτει κατά την αλλαγή. Σε περίπτωση που η επιστροφή προϊόντος για τη αγορά του οποίου πιστώθηκαν στην κάρτα οι αντίστοιχοι πόντοι, συνδυάζεται με επιστροφή χρημάτων, οι πόντοι που αντιστοιχούν στο ποσό της επιστροφής, αφαιρούνται.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ
Συναίνεση σε Επεξεργασία: Το μέλος συναινεί στην τήρηση αρχείου και στην επεξεργασία από την εταιρεία των προσωπικών του δεδομένων, τα οποία έρχονται σε γνώση της τελευταίας στο πλαίσιο του Προγράμματος, με σκοπό την πραγματοποίηση του Προγράμματος, την διαχείριση των προϊόντων και υπηρεσιών της, την διαχείριση του πελατολογίου της και την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών της. Τα δεδομένα αυτά αποθηκεύονται με απόλυτη ασφάλεια και δεν ανακοινώνονται σε τρίτους.
Δικαιώματα Ενημέρωσης, Πρόσβασης και Αντίρρησης:Το μέλος δικαιούται να ανακαλέσει τη συναίνεσή του, να διορθώσει, να λάβει γνώση ή / και να ζητήσει την διαγραφή των προσωπικών δεδομένων του κατόπιν έγγραφης ειδοποίησης προς την εταιρεία ή τηλεφωνικά στο τηλέφωνο 2109940335.
Ανάκληση Συναίνεσης - Διαγραφή Δεδομένων: Δεδομένου ότι η επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων του μέλους είναι απαραίτητη για την υλοποίηση του Προγράμματος και την ένταξη του μέλους σε αυτό, η ανάκληση της συναίνεσης ή / και το αίτημα του μέλους για την διαγραφή των προσωπικών του δεδομένων συνεπάγεται και την διαγραφή του από το Πρόγραμμα, την ακύρωση της Κάρτας του και όλων των πόντων που αυτή ενσωματώνει.
Αποστολή Ενημερώσεων: H εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα τακτικής ενημέρωσης του μέλους μέσω ταχυδρομείου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), μηνύματος κινητής τηλεφωνίας (sms) ή οποιουδήποτε άλλου πρόσφορου μέσου. Εάν το μέλος δεν επιθυμεί πλέον να λαμβάνει προωθητικό και ενημερωτικό υλικό, δύναται να το αναφέρει μέσω τηλεφωνικής ή γραπτής ή προφορικής επικοινωνίας.